Masz jakieś pytania?
Na życzenie klienta wysyłamy płatne próbki materiałów, z których wykonujemy meble. Cena próbki zależy od jej rodzaju – każde zamówienie jest rozpatrywane indywidualnie. Za wysyłkę płaci osoba zamawiająca.
Bezpłatnie udostępniamy materiały do pobrania zawierające wysokiej jakości zdjęcia produktów oraz dane techniczne. Można je znaleźć na na karcie produktu
Wszystkie meble modułowe można łączyć ze sobą w ramach jednego systemu. Konstrukcja systemowa umożliwia także zmianę wysokości regałów oraz dodawanie kolejnych półek. Informacje dotyczące systemu łączenia znajdują się na stronie produktowej.
Elementy dodatkowe pasują do mebli, które łączy się w ramach konkretnego systemu. Szczegóły dotyczące ich dopasowania znajdują się na stronie produktowej.
Stosujemy dwa rodzaje zabezpieczenia drewna: olejowanie i lakierowanie.
Dzięki olejowaniu drewno ma naturalny wygląd, ponieważ olej wnika w jego strukturę, chroniąc słoje od wewnątrz. Ten rodzaj zabezpieczenia wymaga okresowej pielęgnacji. Lakier natomiast tworzy warstwę ochronną na powierzchni drewna, dzięki czemu jest ono bardziej odporne na brud i zarysowania, jednocześnie jego faktura nie jest wyczuwalna w dotyku. Więcej informacji na ten temat można znaleźć na naszym blogu
Tak, do każdego produktu, który tego wymaga, dołączona jest instrukcja montażu oraz niezbędne akcesoria. Jeśli do montażu będą potrzebne własne narzędzia, to informację na ten temat można znaleźć na stronie produktowej.
Tak, wszystkie elementy niezbędne do montażu mebli, które tego wymagają, są dołączane do nich wraz z instrukcją. Jeśli do montażu będą potrzebne własne narzędzia, to informację na ten temat można znaleźć na stronie produktowej.
Tak, nasze meble i akcesoria projektujemy i wytwarzamy w Polsce z komponentów pochodzących od polskich producentów.
Podstawowe materiały, których używamy do produkcji mebli, to stal i drewno.
Stal pochodzi z polskich hut znajdujących się na Śląsku. Po obróbce w lokalnej firmie trafia do nas jako gotowy materiał do produkcji mebli. Drewno kupujemy u producenta z północnej Polski, gdzie również jest przetwarzane, aby dotrzeć do nas w postaci gotowego komponentu.
Tak, udzielamy dwuletniej gwarancji na wszystkie nasze produkty.
Zamówienie można złożyć w sklepie internetowym, telefonicznie oraz mailowo, podając wszystkie niezbędne dane do jego realizacji.
Nie, założenie konta nie jest wymagane. Jednak wybierając taką opcję, klient zyskuje łatwy i szybki dostęp do historii zamówień, ich statusów oraz informacji o płatności i wysyłce.
Termin realizacji zamówienia podany jest na stronie produktowej. Czas wysyłki kurierskiej to 2 dni robocze. W przypadku zamówień niestandardowych termin realizacji ustalany jest indywidualnie.
Aktualny status zamówienia można sprawdzić w zakładce Moje konto >> Zamówienia. Jeśli nie masz założonego konta, informacja o statusie zamówienia zostanie wysłana na Twój adres e-mail.
Jeśli nie otrzymałeś/aś potwierdzenia, sprawdź folder spam w skrzynce mailowej lub skontaktuj się z nami telefonicznie bądź mailowo.
Tak, jeśli zamówienie nie jest jeszcze w trakcie realizacji. Jeśli jest już realizowane, prosimy o kontakt telefoniczny.
Tak, można anulować samodzielnie zamówienie, jeśli nie jest jeszcze w trakcie realizacji. W innym przypadku prosimy o kontakt telefoniczny.
Tak, podczas składania zamówienia można wybrać inny adres wysyłki.
Realizujemy zamówienia indywidualne w ramach kategorii produktów dostępnych na stronie, polegające np. na zmianie rozmiaru czy koloru oraz niestandardowe realizacje, które wymagają konsultacji z klientem i stworzenia nowego projektu. Koszt i czas ich realizacji ustalamy po zapoznaniu się z potrzebami klienta.
Czas realizacji zamówienia ustalany jest indywidualnie, wynosi od 5 do 30 dni roboczych lub więcej. Przed złożeniem zamówienia indywidualnego klient zostaje poinformowany o spodziewanym czasie realizacji.
Zamówienie jest wyceniane po zapoznaniu się z potrzebami klienta.
Etapy realizacji zamówienia indywidualnego przebiegają następująco:
- przedstawienie pomysłu/wymagań klienta;
- przygotowanie wstępnego projektu, wyceny i orientacyjnego czasu realizacji;
- zatwierdzenie zamówienia przez klienta i dokonanie opłaty;
- produkcja zamówienia;
- realizacja – wysyłka zamówienia lub odbiór osobisty.
Nie, zwrot bez podania przyczyny jest możliwy jedynie przy zamówieniach standardowych. Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje konsumentowi w przypadku realizacji zamówienia indywidualnego.
Jeśli chodzi o proste zmiany, dokonane w odniesieniu do standardowego produktu dostępnego w ofercie sklepu, do zatwierdzenia będą tylko nowe wymiary/wzór/kolorystyka.
W przypadku całkowicie indywidualnych realizacji, które nie są dostępne w ofercie sklepu, klient otrzyma do akceptacji projekt 2D lub 3D.
Zmiany można wprowadzać jedynie do momentu realizacji zamówienia. Gdy rozpocznie się proces realizacji, nie będzie można już zmieniać projektu.
Akceptujemy płatności internetowe PayNow (w tym przelewy, blik i karty płatnicze) oraz przelewy tradycyjne. Zamówienie można opłacić również przy odbiorze.
Dane do przelewu: (do uzupełnienia)
Dane do przelewu są dostępne także na naszej stronie internetowej – w zakładce Płatności i Regulaminie sklepu oraz w mailu potwierdzającym złożenie zamówienia.
Tak (do uzupełnienia).
Tak. Jeśli posiadasz kod rabatowy, możesz podać go podczas składania zamówienia.
Koszt dostawy za pośrednictwem kuriera różni się w zależności od rodzaju zamawianego towaru. Informację dotyczącą kosztu dostawy konkretnego artykułu można znaleźć na stronie produktowej. Szczegółowy cennik jest dostępny także w zakładce Dostawa.
Tak, odbiór osobisty jest możliwy po wcześniejszym umówieniu. Adres: Magazyn Lovesteel, Piła XYZ (do uzupełnienia).
Samodzielnie można to zrobić przed zmianą statusu zamówienia na „w trakcie realizacji”. W innym przypadku prosimy o niezwłoczny kontakt telefoniczny z obsługą sklepu.
Możliwe jest indywidualne dostosowanie terminu wysyłki zamówienia. Nie odpowiadamy za czas dostarczenia produktu przez kuriera.
Standardowy czas dostawy to 1 dzień roboczy od odebrania przesyłki przez kuriera.
(do uzupełnienia)
Jest taka możliwość, ale to usługa dodatkowo płatna (do uzupełnienia). Zwyczajowo kurier powinien skontaktować się z zamawiającym przed dostarczeniem przesyłki, ale to zależy od firmy kurierskiej. Obsługa naszego sklepu nie ma na to wpływu.
(do uzupełnienia)
Wszystkie produkty są dokładnie zabezpieczone przed porysowaniem i uszkodzeniem podczas transportu. (do uzupełnienia)
(do uzupełnienia)
Przy odbiorze przesyłki trzeba sprawdzić, czy opakowanie nie jest naruszone lub uszkodzone. Jeśli taka sytuacja ma miejsce, należy spisać protokół szkody, który jest podstawą reklamacji w firmie kurierskiej (do weryfikacji).
Jeśli okaże się, że przesyłka jest uszkodzona, należy zrobić zdjęcia i spisać protokół szkody w obecności kuriera oraz poprosić go o podpisanie dokumentu. Protokół stanowi podstawę reklamacji w firmie kurierskiej.
Tak. W przypadku wysyłki towaru za granicę koszty transportu wyceniane są indywidualnie.
W przypadku, gdy przesyłka nie była uszkodzona, a zakupiony produkt okazał się wadliwy, prosimy o skontaktowanie się z nami i wypełnienie protokołu reklamacyjnego, który znajduje się na na stronie sklepu.
Skontaktuj się z nami telefonicznie lub mailowo. W zależności od sytuacji towar wymienimy, doślemy brakujący lub przyjmiemy zwrot.
Tak, możesz skorzystać z przysługującego Ci zwrotu bez podania przyczyny.
Kurier i/lub sprzedawca, ale – konsument korzystając z prawa do odstąpienia musi zachować należytą staranność i współdziałać ze sprzedawcą a więc przesyłka musi być prawidłowo zapakowana i oznaczona.
Zwrot kwoty następuje w ten sam sposób, w jaki została zrealizowana pierwotna transakcja, z wyjątkiem zwrotu kwoty w przypadku płatności u kuriera lub płatności gotówką. W takim przypadku zwrot następuje na wskazany przez klienta numer rachunku bankowego. Odpowiednia kwota zostanie zwrócona do 14 dni od otrzymania przez nas zwracanych przez Ciebie towarów.
- Poinformuj nas o odstąpieniu od umowy wysyłając do nas maila z wypełnionym protokołem zwrotu dostępnym tutaj
- Zapakuj towar (najlepiej w oryginalne opakowanie, które ochroni produkt przed uszkodzeniami)
- Zamów kuriera
- Czekaj na przyjęcie przesyłki i zwrot pieniędzy (mamy ma 14 dni na zwrot środków).
Towar można zwrócić w ciągu 21 dni.
Reklamacji podlega każdy towar, który jest niezgodny z umową
Reklamację warto złożyć niezwłocznie po zauważeniu niezgodności towaru z umową. Najpóźniej trzeba ją zgłosić w ciągu roku od dnia, w którym zauważono wadę. Trzeba pamiętać o tym, że nie skraca to okresu odpowiedzialności sprzedawcy, czyli okresu rękojmi, który wynosi 2 lata od wydania rzeczy.
Reklamację należy złożyć mailowo wysyłając wypełniony i podpisany formularz reklamacyjny na adres sklep@lovesteel.pl.
Formularz reklamacyjny znajdziesz tutaj.
W niektórych przypadkach odesłanie towaru będzie koniecznie, w takiej sytuacji prosimy o bezpieczne zapakowanie towaru i przygotowanie go do odbioru przez firmę kurierską.
Koszty zwrotu reklamowanego produktu ponosi sprzedawca.
14 dni
- telefonicznie – tel 886149621, Mailowo – sklep@lovesteel.pl
W godzinach pracy sklepu – 9:00-16:00.
Tak.